Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

THE CONCEPT OF “VALUE” IN THE THEORY OF MARKETING

Наименование публикации:THE CONCEPT OF “VALUE” IN THE THEORY OF MARKETINGАвторы:Сидорчук Р. Р. 
Тематическая область:Экономика и экономические науки
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:НетЯзык издания:РусскийГод издания:2015Страна издания: Канада Наименование журнала или сборника:Asian Social Science.Номер журнала (с указанием года): 2015. Т. 11. № 9Код ISSN или ISBN:ISSN 1911-2017Количество страниц:16Количество печатных листов:0,8Индексация:РИНЦ,
Scopus,
Google Scholar
Библиографическая ссылка: Sidorchuk R. THE CONCEPT OF “VALUE” IN THE THEORY OF MARKETING// Asian Social Science.- 2015. -Т. 11-. № 9.- С. 320-325. Аннотация (реферат):

​This paper discusses the use of the term of “value” in the framework of marketing. Analysis of the literature ledus to the conclusion that it is necessary to consider the term of “value” in the framework of marketing as aseparate category of marketing theory, which includes a whole group of concepts. The basis for our findingsserved as the analysis of the definition of “value” in the disciplines included in the multi-disciplinary marketingdatabase. The paper suggests that the price is not a marketing measure for “value”. In addition, the paper outlinesfurther research aimed at the development and systematization of the concepts included in the category of “value”in marketing.


Перейти к списку публикаций