Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint

Российский экономическийУНИВЕРСИТЕТ
имени Г.В. Плеханова

Основан в 1907 году

Перейти вверх

ZMET-ANALYSIS OF COMMUNICATION CODES OF VISUAL NATURE

Наименование публикации:ZMET-ANALYSIS OF COMMUNICATION CODES OF VISUAL NATUREАвторы:Афонский С. А. 
TERENTEV V.A.1
Тематическая область:Экономика и экономические науки
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:НетЯзык издания:АнглийскийГод издания:2020Страна издания: Россия Наименование журнала или сборника: ADVANCES IN ECONOMICS, BUSINESS AND MANAGEMENT RESEARCH Proceedings of the International Scientific Conference "Far East Con" (ISCFEC 2020). Far Eastern Federal University. 2020Наименование издательства:Дальневосточный федеральный университет (Владивосток)Количество страниц:7Количество печатных листов:0,43Индексация:РИНЦ,
Scopus
Библиографическая ссылка:https://elibrary.ru/item.asp?id=42713775Аннотация (реферат):

Modern communication models mostly concentrate on the clear of message and its nature, but only few of them try to influence unconscious and operate with common communication codes. In this article the authors analyze the results of ZMET-analysis of classical Russian visual symbols (such as famous writers and others) in order to evaluate the hypothesis of impact of these symbols to generate the directed psycho-emotional conditions of the audience and operate with its influence.

 



Перейти к списку публикаций