Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Modification of Customers’ Behavior at Point of Sales Using Multisensory Marketing Communication

Наименование публикации:Modification of Customers’ Behavior at Point of Sales Using Multisensory Marketing CommunicationАвторы:Киселев В. М. 
L.V. Pljushcheva, V.A. Terentyev
Тематическая область:Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:ДаЯзык издания:АнглийскийГод издания:2016Страна издания: Болгария Наименование журнала или сборника:Commodity Science in a Changing World. Proceedings. 20th IGWT Symposium. Scientific WorkНомер журнала (с указанием года):2016Наименование издательства:Sciense and Economics. University of Economics. Varna, BulgariaКод ISSN или ISBN:978-954-21-0904-4 Количество страниц:7Количество печатных листов:0,6Тираж, экз:200Индексация:Google ScholarБиблиографическая ссылка:V.M. Kiselev Modification of Customers’ Behavior at Point of Sales Using Multisensory Marketing Communication /V.M. Kiselev, L.V. Pljushcheva, V.A. Terentyev// Commodity Science in a Changing World. Proceedings. 20th IGWT Symposium. Scientific Work: Sciense and Economics. University of Economics. Varna, Bulgaria, 2016.- P. 268-274 Аннотация (реферат):

​In this article the authors covers the topic of multisensory marketing communications at points of sales and its influence on customers' behavior.The authors of this paper analyze the practical experience of different tools of sensory marketing communications usage at points of sales. As it is proved in this article it is possible to correct consumers' behavior in shops, restaurants, bars and other points of purchase using marketing message encoded in the form of a sensory signal and directed by sensory channels of perception. ​


Перейти к списку публикаций