Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

GR in the university brand-communications system

Наименование публикации:GR in the university brand-communications systemАвторы:Федюнин Д. В. , Автономова С. А., Кутыркина Л. В., Безпалов В. В., Лочан С. А.
Тематическая область:Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:НетЯзык издания:РусскийГод издания:2019Страна издания: Колумбия Наименование журнала или сборника:La Revista Amazonia InvestigaНомер журнала (с указанием года):Vol 8, No 19Наименование издательства:Revista Amazonia InvestigaКод ISSN или ISBN:ISSN 2322- 6307Количество страниц:8Количество печатных листов:0,5Издание:Издание перечня ВАКИндексация:РИНЦ,
Scopus
Библиографическая ссылка:Avtonomova, S.A.; Kutyrkina, L.V.; Fedyunin, D.V.; Bezpalov, V.V., Lochan, S.A. GR in the university brand-communications system. La Revista Amazonia Investiga. 2019. Vol 8, No 19, p.173-178Аннотация (реферат):

​During the study, the authors monitored the media to reveal quantitative and qualitative indicators of Russian universities’ media activities in 2015-2017 on the basis of data from Medialogia (mlg.ru) and Public.ru (public.ru) resources. The analysis of the most actively used newsbreaks in the media practice of these universities and their typology is based on the expert method. The conducted study points to a pronounced trend in universities’ media activities of demonstrating in the media space those characteristics that correspond to the criteria, on which major stakeholders assess their activities. 


Перейти к списку публикаций