Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Digital tools implemented in the learning process more - of a help or hindrance

Наименование публикации:Digital tools implemented in the learning process more - of a help or hindrance Авторы:Минасян Е. Т. 
Тематическая область:Народное образование. Педагогика
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:ДаЯзык издания:АнглийскийГод издания:2017Страна издания: Россия Наименование журнала или сборника:Гуманитрное образование в экономическом вузе: V международная научно-практическая заочная интернет-конференцияНомер журнала (с указанием года):20-30.10.2016 Наименование издательства:ФГБОУ ВО "РЭУ им. Г.В. Плеханова", Москва, 2017Код ISSN или ISBN:978-5-7307-1192-1 (т.2), 978-5-7307-1109-7Количество страниц:6Количество печатных листов:0,3Тираж, экз:130Индексация:РИНЦБиблиографическая ссылка: Минасян Е.Т. Digital tools implemented in the learning process: more of a help or hindrance? // Гуманитрное образование в экономическом вузе: V международная научно-практическая заочная интернет-конференция. – 2017. – Москва РЭУ им. Г.В. Плеханова. –С. 253-259.Аннотация (реферат):

This paper deals with the general problem how far the impact of the digitized
learning environment on our traditional education has changed the way teachers
teach and learners learn. Are the dramatic innovations a menace to established
ways of learning and teaching or are they the solution to overcome some of the
difficulties of our system of higher learning and to solve some of our educational
problems caused by the big and far-reaching educational paradigm shift? Rather,
the digital learning environment will be analyzed from an educational point of
view in order to find out what exactly are the didactic possibilities and
opportunities and what are its foreseeable disadvantages.




Перейти к списку публикаций