Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Data driven marketing as a new approach to business development and sales methods

Наименование публикации:Data driven marketing as a new approach to business development and sales methodsАвторы:Вейнберг Р. Р. , Попов А. А., Тимофеев А. Г., Борцова Д. Э.
Тематическая область:Информатика
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:НетЯзык издания:АнглийскийГод издания:2018Страна издания: Испания Наименование журнала или сборника:EspaciosНомер журнала (с указанием года):39-12 (2018)Наименование издательства:Revista EspaciosКод ISSN или ISBN:0798-1015Количество страниц:8Количество печатных листов:0,5Библиографическая ссылка:VEYNBERG R., TIMOFEEV A., POPOV A., BORTSOVA D. Data driven marketing as a new approach to business development and sales methods // Espacios. 2018. Vol. 39 (Number 12). Page 3.Аннотация (реферат):

​In this paper, we discuss Data Driven Marketing (DDM) and its use in different segments of business. We suggest DDM as an effective tool in determination of a strategic part of business management from the point of data analysis. There will be affected not only the case for the use of data driven marketing, but the algorithm by which the implementation can be applied in almost all types of business. This article will be informative for marketers and CEO in applied IT field, banking, digital agencies. 


Перейти к списку публикаций