Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

DEVISING SUBJECT-SPECIFIC MATERIALS FOR ESP COURSES

Наименование публикации:DEVISING SUBJECT-SPECIFIC MATERIALS FOR ESP COURSESАвторы:Минасян Е. Т. 
Тематическая область:Народное образование. Педагогика
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:НетЯзык издания:АнглийскийГод издания:2016Страна издания: Россия Наименование журнала или сборника:Проблемы современной науки и образованияНомер журнала (с указанием года):30(72)-2016Наименование издательства:ООО "Олимп"Код ISSN или ISBN:2304-2338(Print), 2413-4635(Online)Количество страниц:3Количество печатных листов:0,18Тираж, экз:1000Индексация:РИНЦ,
Google Scholar,
Science Index, Universal Impact Factor, OAJI.net, OpenAIRE, ULRICHSWEB, CiteFactor, BASE, ROAR, OCLC WorldCat, Соционет, Российский импакт фактор, Academic Resource Index, EBSCO HOST Connection
Библиографическая ссылка:Minasyan E. Т. Devising subject-specific materials for ESP courses // Проблемы современной науки и образования. -2016. -30(72). –C. 84-86. DOI: 10.20861/2304-2338-2016-72 Аннотация (реферат):

​​​​Abstract: the research work outlines the increasing claim for ESP courses tailored to meet the peculiar requests of each occupation. A great number of professions demand proficiency in handling technical vocabulary and documentation, specialized texts and narrow field-based interaction.  Therefore, rather tailor-made specifically selected teaching materials are implemented in ESP teaching process than course-book ones having limited usage frames. Here it is proven that the teacher-designed texts and activities enhance the foreign language acquisition, increase learners’ engagement and motivation as they lead to the development of real-life skills.​​


Перейти к списку публикаций