Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint

Российский экономическийУНИВЕРСИТЕТ
имени Г.В. Плеханова

Основан в 1907 году

Перейти вверх

DEVELOPMENT OF BRAND-COMMUNICATIONS TO PROMOTE REAL ESTATE MARKET COMPANIES

Наименование публикации:DEVELOPMENT OF BRAND-COMMUNICATIONS TO PROMOTE REAL ESTATE MARKET COMPANIESАвторы:Федюнин Д. В. , Лочан С. А., Автономова С. А., Маркин И. М.
Тематическая область:Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:НетЯзык издания:АнглийскийГод издания:2021Страна издания: Бразилия Наименование журнала или сборника:LAPLAGE EM REVISTAНомер журнала (с указанием года): Extra-C, том 7, 2021Наименование издательства:Издательство: UNIV FED SAO CARLOS, RODOVIA WASHINGTON LUIS, KM 235, SAN CARLOS, SAO PAULO, BRAZIL, 13565-905Код ISSN или ISBN:2446-6220Количество страниц:10Количество печатных листов:0,63Индексация:РИНЦ,
Web of Science
Библиографическая ссылка:DEVELOPMENT OF BRAND-COMMUNICATIONS TO PROMOTE REAL ESTATE MARKET COMPANIES Fedyunin D., Lochan S., Avtonomova S., Markin I. Laplage em Revista. 2021. Т. 7. № Extra-C. С. 131-140.Аннотация (реферат):

Recently the competition in the real estate market has significantly increased. Therefore, the application of brandcommunication strategies makes it possible to create a unique set of elements and other components of a brand considering the consumer's demands and the quality and efficiency of the company's operations. The proficiency in the development of brand-communication strategies and their most optimal implementation in a company's operations will make the developer's brand stand out compared to the competition and help establish a relationship of trust with loyal consumers and the mass media.


Перейти к списку публикаций