Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Consumer demand descriptors for the emerging wine market

Наименование публикации:Consumer demand descriptors for the emerging wine marketАвторы:Киселев В. М. 
T.F. Kiseleva, V.A. Terentyev
Тематическая область:Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:ДаЯзык издания:АнглийскийГод издания:2016Страна издания: Литва Наименование журнала или сборника:Transformations in business & economicsНомер журнала (с указанием года):2016.- Vol. 15, no 1 (37), P.160-172Наименование издательства:Vilnius University, Vilnius University, University of LatviaКод ISSN или ISBN:ISSN: 1648 - 4460Количество страниц:12Количество печатных листов:0,8Тираж, экз:100Издание:Издание перечня ВАКИндексация:РИНЦ,
Scopus,
Google Scholar,
Web of Science,
ISI Web of Science by Thomson Services, Social Sciences Citation Index, Social SciSearch, ISI Journal Citation Reports
Библиографическая ссылка:Kiselev, V. M. Consumer demand descriptors for the emerging wine market/ V. M. Kiselev, T. F. Kiseleva, V. A. Terentyev//Transformations in business & economics, 2016.- Vol. 15, # 1 (37), P. 160-172 Kiselev, V.M., Kiseleva Fedorovna, T., Terentyev, V.A. (2016), Business & Economics „Consumer Demand Descriptors for the Emerging Wine Market”, Transformations in Business & Economics, Vol. 15, No 1 (37), pp.160- 172.Аннотация (реферат):

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Russian emerging wine market grows extremely fast and become more and more interesting for foreign companies. This article covers the study of the consumer demands' descriptors for red dry wines, produced from Merlot grape variety, made in different regions of the world for systematization of the data in formalized model of competitive advantages. The main thesis of this work is to argue that during blind tastings consumers and experts can identify flavor differences of samples, produced by the system of integrated chain from the samples of wines from domestic production based on its organoleptic characteristics and prefer national samples.​​


Перейти к списку публикаций