Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Competition Factors in the Context of Market Globalization

Наименование публикации:Competition Factors in the Context of Market GlobalizationАвторы:Пеньков Б. В. 
Тематическая область:Экономика и экономические науки
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:НетЯзык издания:АнглийскийГод издания:2017Страна издания: Россия Наименование журнала или сборника:Экономика и управление в XXI веке: стратегии устойчивого развитияНомер журнала (с указанием года):2017Наименование издательства:Пенза: МЦНС «Наука и Просвещение»Код ISSN или ISBN:ISBN: 978-5-9909940-7-2Количество страниц:3Количество печатных листов:0,24Тираж, экз:100Индексация:РИНЦ,
Google Scholar
Библиографическая ссылка:Penkov B.V. Competition Factors in the Context of Market Globalization // Экономика и управление в XXI веке: стратегии устойчивого развития. Пенза, 2017. С. 78-80. http://elibrary.ru/item.asp?id=28954761Аннотация (реферат):Abstract: The author examines aspects of the competitiveness model, including the competition factors; such as quality, product life cycle, and cost. State regulation and business are interested in qualitative and quantitative success in national economy and on the worldwide level on the basis of innovations and digital technologies, new approaches to management in the context of fierce competition. The improvement in management triumphs over scarce resources and other weaknesses to keep social stability and maintain competitive indexes. Support of qualitative breakthrough to the world level of competitiveness consists of many factors, which should be constantly analyzed on all levels of economy

Key words: world economy, competitiveness, internationalization, integration, globalization, economic strategy, state regulation, sustainable development, innovational management, operational management



Перейти к списку публикаций