Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Communication Codes of Intellectual Support for Management Decisions

Наименование публикации:Communication Codes of Intellectual Support for Management DecisionsАвторы:Киселев В. М. , Данько Т. П., Савинков С. В., Мешков В. Р.
Мешалкин В.П.
Тематическая область:Организация и управление
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:ДаЯзык издания:АнглийскийГод издания:2020Страна издания: Нидерланды Наименование журнала или сборника:Advances in Economics, Business and Management ResearchНомер журнала (с указанием года):128, 2020Наименование издательства:atlantis-pressКод ISSN или ISBN:978-94-6252-929-8Количество страниц:6Количество печатных листов:0,4Индексация:Scopus,
Google Scholar
Библиографическая ссылка:Meshalkin V.P., Kiselev V.M., Savinkov S.V., Danko T.P., Meshkov V.R. Communication Codes of Intellectual Support for Management Decisions. Advances in Economics, Business and Management Research, volume 128, 2020, pp. 436-441. International Scientific Conference "Far East Con" (ISCFEC 2020). ISBN 978-94-6252-929-8. International Scientific Conference "Far East Con" (ISCFEC 2020). ISBN 978-94-6252-929-8. https://dx.doi.org/10.2991/aebmr.k.200312.063. Аннотация (реферат):

Modern marketing is based on the concept of integrated marketing communication as the only way for brands to communicate with consumers. This type of communications has a number of serious advantages besides classic marketing approach due to synergy-effect of each component although it is still have a number of issues. The authors of this article combines theoretical basis of modern marketing communication approach in order to develop special communication codes of intellectual support for management decision making.



Перейти к списку публикаций