Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint
Перейти вверх

Aspects of Consumer Behavior study in Retail Innovation Century

Наименование публикации:Aspects of Consumer Behavior study in Retail Innovation Century Авторы:Депутатова Е. Ю. 
Тематическая область:Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Вид публикации:Статья в сборнике
Электронная публикация:ДаЯзык издания:РусскийГод издания:2017Страна издания: Германия Наименование журнала или сборника:Present innovative technologies in economics, science, education. Materials of the first international conference scientific-practical Conference at Plekhanov Russian University of Economics. Современные инновационные технологии в экономике, науке, образоНомер журнала (с указанием года):2017Код ISSN или ISBN:978-386297-019-3Количество страниц:11Количество печатных листов:0,7Индексация:РИНЦБиблиографическая ссылка:Deputatova E.Y. Aspects of Consumer Behavior study in Retail Innovation century. // Present innovative technologies in economics, science, education. Materials of the first international conference scientific-practical Conference at Plekhanov Russian University of Economics. -p.29-40. - 2017Аннотация (реферат):

​Advertising and innovations are the main strengths of trade. Strictness and exactingness of consumers to goods quality and not only proves retailers to develop and inject new forms and methods of service, new technologies. That is why retail nowadays  is both a service and an art of cultural and educational parts for consumers. Loyalty programs provide economical and emotional benefits. However decrease of cash incomes of the Russian citizens and dynamics of consumer prices let the way to consumer activity to saving and economizing model. That is the reason of relevance of consumer behavior study.


Перейти к списку публикаций