Пропустить команды ленты
Пропустить до основного контента
SharePoint

Российский экономическийУНИВЕРСИТЕТ
имени Г.В. Плеханова

Основан в 1907 году

Перейти вверх

Competitive Level of the Trade Service Quality: Resource-based Approach

Наименование публикации:Competitive Level of the Trade Service Quality: Resource-based ApproachАвторы:Рамазанов И. А. , Урясьева Т. И., Панасенко С. В., Майорова Е. А., Никишин А. Ф.
Тематическая область:Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Вид публикации:Статья в журнале
Электронная публикация:ДаЯзык издания:РусскийГод издания:2021Страна издания: Бразилия Наименование журнала или сборника:Revista GEINTEC: Gestão, Inovação e Tecnologias.Номер журнала (с указанием года):2021. Т. 11. № 4. С. 1478-1488Код ISSN или ISBN:ISSN: 2237-0722Количество страниц:11Количество печатных листов:0,56Индексация:РИНЦБиблиографическая ссылка:Uryaseva T.I., Panasenko S.V., Ramazanov I.A., Mayorova E.A., Nikishin A.F. Competitive Level of the Trade Service Quality: Resource-based Approach // Revista GEINTEC: Gestão, Inovação e Tecnologias. 2021. Т. 11. № 4. С. 1478-1488. eLIBRARY ID: 47159374; DOI: 10.47059/revistageintec.v11i4.2202 Аннотация (реферат):

The trade service quality is considered to be the fundamental basis for creating the consumer value in the market offer. The transformation of resources into a value proposition requires to define the priority areas of their investment in accordance with the key determinants of the trade service quality, which determined the purpose of this study. It has been proved that the state of the material and technical base of Russian trading enterprises does not correspond to the tasks of ensuring a competitive level of the trade service quality.


Перейти к списку публикаций